Magnus F. Meese Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva er dette for et opplegg? Har det noe med serverne til photobucket å gjøre eller har det noe med min bruker å gjøre? Jeg har ikke brukt 19% av account storage, så det er rart om problemet ligger der, er det ikke? Ref: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=509866&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Problemet er at bildene har blitt vist for mange ganger. Selv om du har masse storage, så har du begrenset overføring (altså hver gang noen viser bildene). Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Crap, er det noen sider som fungerer like greit som photobucket som ikke har det slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det har kommet en ny norsk tjeneste som heter Expono . Har laget konto, men enda ikke lastet opp noen bilder. Ellers er Flickr et godt alternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Wow, sjekket litt nå, jeg har brukt opp min månedlige bandwidth på 10gb, og vi er på den 3. i måneden! Her er det noe som skurrer, spør du meg. Ingen bilder over 1mb, to poster som inkluderer bilder etter månedsskiftet, 10 bilder i hver post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fikk samme melding fra photobucket idag. Stod at bandwidth ble nullstill igjen den 7. November for meg.. om 4 dager. Så da er bildene på plass igjen og jeg kan uploade bilder som vanlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg må vente til den 27., hurra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Neeida. Skaff deg PRO! Bare gå inn på www.photobucket.com, gå til buy pro eller noe sånt, så ett sted kan du velge å kjøpe noe gjennom en sponsende nettbutikk, for eks. inkclub Norge, trykk på InkClub logoen og kjøp en te-skjorte til 35 kr. Dette registrerer photobucket og du får en photobucket pro konto for et år - kun 35kr (+frakt for te-skjorta da..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.