Tor-H Bergseng Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 På en remote parking på Tacoma flyplassen i Seattle står det nye tilskuddet til fraktskip i Alaska. Mens mange har slått seg ned i Juneau området skal denne fuglen holde seg lenger nord. Med en base i Anchorage skal den fly frakt til å fra The Aleutian Islands. Det svirrer også rykter om en oppdragsgiver i Petropavlovsk i Russland. Selskapet trenger navn og paint. Noen som vil bidra? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Pent! Ser dere satser stort med B737 å greier! Vi som holder til i Juneau satser på behovet for distriktene, lengre nord blir det som du selv sier, behov for større farkoster. Ser at vi har fått oss en real konkorrent med tanke på flyfrakt av ferske krabber inn til fastlandet der oppe i nord! :grin: Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Er foreløpig alene om dette. Hva med et søsterselskap? Frontier Jet Service? :grin: Siter
Espen Sæther Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 om 737 eller noe slikt med FMC er med i bildet, stiller jeg opp som pilot:P eller da kan jeg hvertfall SØKE;) så du må bare grunnlegge et frakteselskap til Tor-H;) Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Denne umalte, unavngitte, uregistrerte fuglen har nå kommet seg opp til Anchorage. I morgen skal den flys på testflygning til PADU :grin: Etter det går turen videre ut til Adak for så å hoppe over havet til Petropavlovsk. Dette blir utrolig spennende for meg som uerfaren pilot. Det er nå meldt godt over 30 knops vind å jeg er der for øyeblikket å sjekker ut forholdene. Minner om at fuglen fortsatt trenger paint om det høres fristnde ut for noen. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Som sagt var jeg ute på selveste PADU å sjekket forholdene i kveld. Tok turen i Carenado's Mooney, som jeg fant ut kunne bli litt vrien i 35 knops vind. Lar bildene tale for seg selv. Bare å glede seg til circle to land rwy 30 her ja :grin: Noen som sa crab? var aligned her Brukte 1/3 av banen på å presse denne lille myggen nedpå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.