Gå til innhold

Air Force One med flere.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Snart skal Air Force One på norgesbesøk, så mannskapet var en tur innom Edwards AB for å teste noen små (hemmelige) innstallasjoner i cockpit. Harald og jeg ble bedt om å fly følgefly da giganten tok noen touch and go`s på basen. Det ryktes at også Kenneth var om bord, antakelig for å forberede mannskapet på turen til Norge.

 

new2.jpg

 

new3.jpg

 

new4.jpg

 

new5.jpg

 

new6.jpg

Følgejobben gikk greit, og Harald dro til sitt, da dukket sannelig Pål opp med sin nystrøkne L-39.

 

new7.jpg

Det ble en helt annen følgejobb, i elegante krumspring på himmelen.

 

new8.jpg

Edwards er en artig base, og man vet aldri hva som dukker opp .

 

new9.jpg

This smoking bandit kalte seg Morten, kunne det være Mr. Nelson som hadde kommet seg opp av sofaen :grin: ?

 

new11.jpg

Om det var Kenneth som var tilbake i denne Mustangen vites ikke, men har tok seg godt ut i sin nye karnevalsdrakt.

 

new12.jpg

Til sist det obligatoriske gruppebildet :grin: . - Nokk en vanlig dag (kveld) på Edwards. Ingen ting planlagt, bare tok en tur innom FLG-serveren for å se om det var noe liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

 

Jepp, det var nok meg. Skal si du tok bilder som lignet veldig på mine, bare fra en annen vinkel. Må ta å slenge ut et par selv.

 

Her er noen av mine blinkskudd fra turen i går.

 

Mr 747 inn for landing med eskorte.

mp1.jpg

 

8x .50cal treffer Ernie rett i motoren. Se som det ryker av han nå!

mp2.jpg

 

Hele gjengen samlet i lufta.

mp3.jpg

 

Når det slutta å ryke av Ernst ble det litt formasjonsflygning.

mp4.jpg

 

Og til slutt bilde av alle på bakken, sett fra motsatt side.

mp5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Aaaah, knalltøfft Morten, gøy å se bilder gjennom DITT kamera :D . Trodde det var Harald som fløy den andre L-39 ( før Pål ankom. Han var med et stykke på motsatt kurs. Sånn er det når det er mye trafikk over Edwards :grin: , og det setter en ekstra spiss på MP-opplevelsen når ingen ting er planlagt på forhånd. Det var jo nettopp slik vi håpet det skulle utvikle seg.

 

Flott å se din A2A P-47 i MP, den tok seg meget pent ut der vi fløy i formasjon. Jeg måtte desverre avbryte turen, da jeg fikk varsel om lite fuel (Pål og jeg hadde hærja ei stund allerede), og det var såvidt jeg rakk å taxe opp til gruppebildet.......

 

Harald, fikk du tatt noen bilder av AN225?? Kom igjen folkens, post bilder, det ser til tider ut som det BARE er jeg som driver screenshot-forumet alene :cry: :sick: :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Fine bildeserier dere legger frem.

 

Jeg kom sent til denne seansen, men fikk akkurat med meg innflygingen til Air Force One.

2009-10-26_21-21-23-998_copy.jpg

 

 

Etterhvert ble det til at Ernst og jeg føy litt villmann:

2009-10-26_21-37-18-646_copy.jpg

 

Ernst er en jæ*** til å henge på. Noen ganger føler man seg forfulgt.

2009-10-26_21-48-27-622_copy.jpg

 

Nå har jeg ikke lenger skjermfrys når jeg tar bilder, dermed må jeg vel bare ta mange bilder å fylle på i postene til Ernst.

 

Pål

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...