Gå til innhold

NAS knekker SAS!


Helge Bø

Anbefalte innlegg

SAS EIER:

99,9 % av Widerøe

100% av Braathens

og store deler av både Skyways og Maersk air

,Med andre ord eier SAS nesten hele det skandinaviske flynett. Greit at Sterling er blitt en liten trussel og at Nas ;Fred Olsen tenker og ta over det norske rutenettet ,men alt er bare enda en drøm som aldri vil komme i oppfyllelse. At SAS skal gå konkurs er like sikkert som at Roma brus skal slå Cocacola company !! Sas er ikke annet enn noe som gjør Scandinavia mer og mer kommunistisk!!! skal Norge, Sverige og danmark danne en

egen komunist stat der alle flyr SAS og kjører Volvo og Saab??? Da blir vel de "kloke" politikerne fornøyde ?

" Jeg tror det"

 

[ 18-05-2002, 02:53: Endret av: Kristian Viken ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Helge. Det burde bli billigere å fly innlands i Norge. Jeg kommer fra Tromsø og det er jo svindyrt å reise fra Tromsø til Oslo f.eks. Og nå som SAS eier Braathens blir det jo enda dyrere. Det skulle vært masse forskjellige flyselskap i Norge , for da hadde det jo vært mer konkuranse og da hadde prisene garantert sunket.

 

[ 18-05-2002, 03:10: Endret av: Tor Kristian Iversen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...