Tom Knudsen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/andeflokk-krasjet-i-norwegianfly-pilot-avbroet-landing-2961164.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tenkte bare på Hudson-ulykken, sier passasjer Arne Christian Landsvik. ' Haha, Hvorfor han tenkte på den er meg uforståelig... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Grillet And! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nam! :grin: Haha bedre service en Sas da når de serverer Grillet and :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Var vel ikke tilfeldigvis 08:30 flyet fra Bergen dette? Skulle vært på dette men var ett par minutter for sent til insjekk så måtte booke om til 09:15 isteden. Kanskje like greit at jeg sov ekstra tungt og bestilte taxi til feil tid idag da, slapp jeg en sånn start på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hah ble sikkert en opplevelse det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.