Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 En liten snodig film for dere taildraggere Eller generelt alle fly elskere :grin: [video:youtube] Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Denne har vel vært oppe for ikke så lenge siden? Uansett artig å se, super fun flying! :grin: Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Skrevet 15. oktober 2009 Mente egentlig at den hadde vært oppe på forumet her før jeg også, men husket ikke helt, så jeg tok sjansen på å poste den igjen jeg Får aldri nok av flyging vettu Ivar :grin: Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Skrevet 15. oktober 2009 Hehe! Jepp Hehe! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er ikke enig i kritikken. Dobbelposting er ikke noen big deal. Og problemet med å "søke" er at det ikke er alle som bruker samme overskrifter på dette forumet, og noen er flinkere enn andre til å velge overskrifter som faktisk er beskrivende for innholdet. -Det gjør det urimelig å kreve at man skal søke i 10 minutter for å poste et slikt innlegg... Da får vi heller tåle å se oppsiktsvekkende videoer og annet innhold flere ganger, velge tilbakeknappen i browseren, eller varsle moderator med ønske om å slette tråden Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Skrevet 15. oktober 2009 Så ening så enig Andreas! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.