Birger Blomvik Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Ja, en film blir det. Har rundt 60 minutter med råopptak, samt stillbilder fra 3 - 4 personer. Sindre fikk klapp fra Kr.sund begge veier og har filmet fra cokbit. Men; det er mye jobb igjen så resultatet vil nok ikke komme før oppunder jul. Da vil det bli mulighet for DVD samt at filmen blir opplastet her og der ( Yuotube) Så litt tålmodighet må vises, da dette er ett hobbyprosjekt. Siter
Sindre Holberg Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Flotters, Birger! Skal sende deg noen bilder..Har blant annet fra visual app rwy25 på KSU på hjemturen Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Knall Birger! Synes så vagt å huske at noen dyttet ett kamera opp i ansiktet mitt etter noen timer på øret bak gardinen.. :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Bare så utrolig synd at det ikke ble filmet når bordet bestemte seg får at du hadde fått nok søvn! Haha Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 HAHA! Snodig, selv om jeg fikk "gjennomgå" av det bordet, så hadde jeg ønsket at det hadde blitt foreviget på film. :grin: Siter
Kai Dreyer Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Haha, det bordet var komisk! Skjønte ingenting bordet raser rett i stolryggen min, og Ivar tittet fram forskrekket grunnet at bordet har gått til angrep, fy det var moro! Siter
Anders Henriksen Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Haha, utrykket på Ivar når han i halvsøvne reiste seg etter å ha fått et svært bord i skallen mitt på natta bak et gardin er noe av det vittigste jeg har sett på lenge :) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.