Andreas Øium Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vet det ikke er mye å poste om, men ble så lei av default splashscreen i FSX at jeg lagde min egen. Flyet er forøvrig Carenados C182Q, og skyene REX. Føl fri til eget bruk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bedre en originalen i alle fall. Ser ikke grunn til å ha slik splashscreen i det hele tatt jeg, bare reduserer oppstart hastigheten og meningen med denne skjønner jeg ikke, jeg vet jo hva slags program jeg har startet og da trenger jeg ikke å få det flashet i ansiketet hver gang jeg starter simmen he he.. Likte bildet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Den der likte eg! Mulig og sende den over på mail eller? (Tbernes@gmail.com) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.