Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hmm lurer på hvilke ATC som stod opp med riktig bein http://www.youtube.com/watch?v=LlXXN33fYQ4&feature=PlayList&p=FD0163519C16FDD8&index=21 og en som det koker litt for hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehee, den første der er ny for meg, de andre er klassikere, morro å lytte til. Satt her nå og gikk gjennom litt diverse, og selv om det er vanskelig å gjenkjenne stemmer over frekvens og ved hjelp av youtube lurer jeg på om ATC i opptak 1 (og/eller 3, gitt at dette er samme kontroller, synes de høres litt like ut) er identifisert i dette klippet: Jeg mistenker han som blir utpekt av SUP som aktiv (svart T-skjorte med striper på ermet) GND-kontroller å være denne fyren, lytt rundt 0:50-0:55 hvor man hører ham gi en taxiinstruksjon i bakgrunnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skremmende irritasjonsnivå på den atc`n da men fant et klipp som var bra urovekkende: og et morsommere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Han første kan jo for alt du vet være bilsyk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Rart både vertinne og pilot mister balansen når de er bilsyke da. om man er bilsyk lurer jeg på hvordan det fungerer å ha en jobb som pilot! hmmm.. Kan selvføgelig være like mye oppspinn og tull som den andre linken (klarer ikke se noen gyldige id-kort og lignende) men filmingen og alt sier meg at dette er real thing. men vet ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.