Paulo Fernandes Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Da har jeg kommet meg til Hawaii =) Skal delta på Oslo realtime som er om to uker, så må få fart på jorda rundt-turen nå. Hittil har jeg fløyet: EDDF - KBOS - KMIA - TNCM - KMIA - KSFO - PHNL. Starter med et bilde fra avgangen fra St. Maarten. Måtte bare besøke denne kule øya. Fløy deretter tilbake til Miami: Slik ser Miami flyplass sett ovenifra: Også bare et bilde fra Miami til San Francisco, her cruiser jeg over Grand Canyon et sted: Her er jeg på vei til Honolulus internasjonale flyplass i Hawaii, sollyset skinner i cockpiten: På vei nedover, inbound MAGGI3 for ILS til 04R: Passert øya, og svinger tilbake mot den: Short final: Takker for meg, for denne gang =) Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Flotte bilder likte St. Maarten flyplassen, går det ann å laste den ned eller må den kjøpes? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Saint Maarten sceneryet han bruker her ser ut til å være FlyTampa sitt, og kan kjøpes her http://secure.simmarket.com/flytampa-maarten-complete.phtml Anbefales! Knallflotte bilder, Paulo Lykke til videre på turen Siter
Tommy Bernes Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Awesome! :grin: Siste bildet var utrolig stilig, samt det takeoff bildet fra TNCM! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Hva er greia med sceneryet på Honolulu? Ser det annerledes ut ovenifra? :grin: Som alltid veldig flotte bilder! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Flotte bilder! Undret på det samme ang. Honolulu, skal det være på den måten foretrekker jeg å cruice over framfor å landet der.. :grin: Ser du hoppet over Alaska? Alaska Airlines flyr B738 og B739 mellom Seattle og Honolulu. Du er mer enn velkommen til å avlegge meg ett besøk i Alaska, så kan jeg følge deg nordover! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Skrevet 1. oktober 2009 Hihi, tok meg på fersk gjerning der . Sceneryet var for FPS-fientlig så jeg måtte slette det før jeg fløy PMDG 747 dit. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Så ut som et utrolig bra scenery hvertfall! :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.