Gå til innhold

Lei hendelse fra Norwegian


aleksander rødland

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle bestille en billett med Norwegian fra Bergen til Stavanger den 29. september. Prisen lå på greie 480kr inkludert avgifter på blant annet bagasje. Da jeg kom til betalings siden og hadde fylt inn all informasjon så fikk jeg beskjed om teknisk feil, venligst prøv igjen seinere. Jeg hadde ikke mulighet for å prøve igjen før to dager etterpå og da var prisen steget. Dette var noe jeg hadde forberedt meg på og tok derfor bilde av siden med teknisk feil på og prisen jeg hadde fått tidligere. Jeg tenkte at det var nok ikke verre enn å ringe Norwegian og få forklart problemet. Dette resulterte i at jeg ble sittende å diskutere med en kvinne som ikke hadde så veldig imponerende norsk kunnskaper. Da jeg sa at jeg hadde tatt bilde av siden så fikk jeg til svar: Nei ikke bilde. Do kan enten bestille eller ikke bestille til den nye pris.

 

Dette er noe som irriterte meg veldig og jeg mistet helt smaken på å fly med norwegian, så jeg sendte de en mail og forklarte hele hendelsen. Om jeg ikke hører noe positivt fra de så blir det nok til at jeg først prøver konkurenten neste gang. Dette er en veldig lei hendelse da jeg alltid har likt Norwegian. Jeg vet at dette ikke representerer Norwegian, men de kan no vertfall ha kundeservice som er litt hyggelig eller vertfall interresert i å hjelpe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det var leit og høre, men du betaler for transport, ikke service når du flyr med slike. Hadde de kunne ha fryset deg ned og stabla deg på en pall billigere hadde de gjort det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mulig unntak av språkkunskapene, så tror jeg nok mye av det samme ville ha hendt med de større nettverksselskapene (eks: SAS) også mht. til den "2 dager etter"-delen. Tricket er vel å ringe straks du oppdager feilen i steden for å vente i 2 dager. Dersom du ikke hadde tid til å ringe der og da er jeg redd du stiller svært dårlig, da flysekskapene ikke har ansvar for din tidsbruk/prioritering i tiden rundt bestilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte, om jeg finner meg en flybillett hjem til høstferien til fks. 400 kroner, er jeg heldig. Da blir det opp til meg selv om jeg ønsker å få gjennomført kjøpet der og da, eller ta risken på å vente.

 

Dette er vel på ingen måte Norwegian sin skyld at du ikke fikk billettene til denne prisen, du kunne f.eks. ringt og bestilt billetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hele hendelsen snudd i en positiv retning! Jeg fikk mail fra norwegian i dag om at det var mye feil på siden den dagen og derfor skulle jeg selvfølgelig få billetten til den prisen som jeg hadde sett da jeg prøvde å bestille. Problemet var at jeg fikk denne mailen 26 timer etter at jeg booket billet hos SAS og da er 24 timers full refunsjon gått ut. Jeg prøvde uansett og ringe sas, men fikk ikke noe positivt svar der heller. Jeg skrev mail til Norwegian og forklarte at jeg var glad for at de prøvde å ordne opp, men at jeg desverre ikke fikk avbestilt billetten som jeg allerede hadde booket hos sas. Rett før jeg trykket send så fikk jeg en tlf fra SAS om at de skulle være litt grei og la meg få full refunsjon på billetten jeg hadde booket hos de. Så da ble det Norwegian på meg allikavel og jeg sitter igjen med et veldig bra inntrykk av begge selskaper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...