Gå til innhold

[VATSIM] Onsdag 16.9 Trening ENOS 18-20L


Jan Tore Elvheim

Anbefalte innlegg

Vet at min voice har vært litt ugunstig for controllering i det siste men enkelte piloter rapporter god lyd 5/5 og kanskje 20% eller noe sliter med å at jeg er broken. Skal se hva jeg får testet ut og fikset på når jeg er tilbake som ATC etter arbeidshelgen som starter i morgen. Så til dere som har fått problemer med min voice får jeg bare være den første til å beklage men med litt backup av text og tålmodighet fra begge parter har jeg følt kontrolleringen har vært bra tross alt. Som sagt så er det et fåtall av pilotene som har fått dårlig voice fra meg (basert på tilbakemeldingene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så var det klar lyd på APP, men lyden hakken a la "cl...rd rwy ...6, w...nd 340 at 1... knots" osv. Det var mer skurring på TWR, men det kan jo også ha noe med Internettet her oppe å gjøre.

 

Ellers brae ATC'er :)

 

EDIT: Ja, okay, nå det ikke APP som klarerer for landing, men dere skjønner poenget, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...