Tom Knudsen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dæven, dette var godt gjort og kjapt tenkt http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/smaafly-noedlandet-paa-bilveien-2692361.html Slik flaks er det lov å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ekke denne her vist veldig mange ganger her på forumet nå? EDIT: Men til glede for nye lesere er det jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Den er vist en del ganger, ja, men uansett en utrolig prestasjon av piloten! Litt flaks at dette var utenom rushtrafikken, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Bare jeg som ikke har fått den med meg da... Vel tøft og godt gjort sier nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har ikke sett den før jeg, men det var en bra beslutning av piloten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.