Gå til innhold

Test tur i Alpene.


Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Tok en liten test tur i dag for å sjekke litt småting, og her er resultatet.

Med meget god hjelp fra flere her inne på forumet (Spesielt Dr.Paulsen og Knutsen) er maskina mi endelig stabil på 4,04GHz

og dette har medført at jeg har fått fullstendig dilla på Aerosoft F-16 igjen.

Den går som varm kniv i smør nå, utrolig fin flyt og (synes jeg) fine bilder.

Nå skal det sies at bildene som kommer kun er fra default fsx, ingen addon`s akkurat her jeg flyr nå.

 

Her utføres checklist på LFLB med soon departure.

Turen er kun for å sjekke litt fjelltextures med god hastighet og lav høyde. Dette er noe jeg har slitt en del med før oppgradering, så det skal bli spennede.

 

Alp1.jpg

 

Ser at bildene blir litt snåle etter jeg legger dem inn her, muligens pga at jeg har oppløsning 2048x1152 på min hovedskjerm??

 

Uansett vi er airborne og vår første dest er LFLJ for å inspisere litt der. Det er ligg lavtliggende fog her. Derfor litt blasse bilder.

 

alp2.jpg

 

Med ett diigert glis om kjeften konstaterer jeg at selv med denne høyden og hastighet, går maskina utrolig bra. Null hakk og hikk og alt funker ok. Glimrende.

 

Alp3.jpg

 

Det her er noe av det jeg virkelig liker å gjøre inne i FSX. Utrolig moro og snike seg over høydedrag for å fortsette ned i en dal. :-)

 

Alp4.jpg

 

Selv ved utvendig shot går det bra her nå. Masse fint terreng her gitt. Synes jeg hører den gromme lyden fra maskina gå mellom fjellene her.

 

Alp5.jpg

 

Etter en brå stigning tett inntil en nærmest vertikal fjellside, bryter vi over på ryggen for å passere toppen og fortsette ned i neste dal. Dæven dette er moro. Skønner ikke riktig hvor kult det må være og faktisk ha muligheten til å fly slik in real. Gud bedre mann.

 

Alp6.jpg

 

I Italia var det bedre vær i dag. Skal fortsette inn denne dalen en bit før jeg svinger venstre og lander i Sveits.

 

 

Alp7.jpg

 

Litt høyere fjell i mellom her. Fortsatt fin flyt i maskina, ingenting å klage på enda. "Heldigvis"

 

Alp8.jpg

 

Da er vi på final mot RW 25 på LSGS, litt windy men ingen problemer. Litt snål den vegen der nede. Men fine skyer som er på tur inn.

Speedbrake out/ Gear down, hastighet, gjennomsynk og ikke minst AOA måler sjekkes konstant nå.

 

Alp9.jpg

 

Touchdown. Etter en knalltur i fjellene. Denne maskina er virkelig herlig å leike seg litt med, etter timer på timer med 747.

 

Alp10.jpg

 

Håper dere likte bildene. Jeg hadde vertfall en glimrende tur.

Denne flighten tok jeg på HippyHappyGermany serveren, og konklusjonen er at min maskin virkelig har fått ett stort løft etter at Dr.Paulsen med flere har gitt meget gode råd og tips.

 

Takker og bukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kristian.

Glemte spec i farten desverre. Men her er di.

 

Cooler Master Mystique 631 Midi tower

OCZ 600W GameXStream Strømforsyning

Asus P5N-D nForce-750i SLI Socket 775

OCZ Platinum XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT (2 stk)

Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz, Boxed Klokket til 4,04GHz

Noctua NH-C12P CPU Vifte 775

Scythe "Kaze Server 5.25" viftestyring

XFX GeForce 9800GTX 512MB Skjermkort

Western Digital Caviar SE16 SATA2 750GB

Western Digital Caviar SE16 SATA2 320GB

 

Sant som du også sier Ernst. Fartsfylte opplevelser blir det i massevis med det her.

Jeg storkoser meg. Moro.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...