Gå til innhold

Sølvbussen


Anbefalte innlegg

Fant noen gamle bilder som ikke så helt ille ut når jeg gikk gjennom hva jeg hadde, så tenkte jeg skulle poste noen av dem.

 

337lepa1.jpg

 

337lepa2.jpg

 

337lepa3.jpg

 

337lepa4.jpg

 

337lepa5.jpg

 

A2A Boeing 337 Stratocruiser. Like bra som PMDG J-41, bare ikke like moderne instrumenter. Utseendemessig er den en klasse over. (I FS hvertfall. I virkeligheten ser begge to helt grusomme ut, selvom polert metall har en viss sjarm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he, ja den valrossen der har jeg svetta mye sammen med. Ble nesten nervevrak av å fly den, måtte passe på alle instrumenter uten å blunke, og stadig var det ett eller annet som begynte å svikte. Brukte hele Vestfjorden til innflyvning mot Bodø, og enda kunne jeg bomme på gjennomsynk :grin: .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den krever sitt. Ikke rart de var 4 stk i cockpiten på den ekte greia.

Lar som oftest en av de andre ta seg av turboene, mest siden spaken og bryterne sitter bak ryggen min når jeg flyr.

Tok en tur i nærområdet med denne i dag, og det har vært kraftig vind (lar REX holde været ekte mens jeg flyr), så det ble en del avbrutte avganger og landinger for å få det til. I tillegg driver han i høyresetet å maser om div temperaturer. Blir litt stress når man skal tilfredstille så mange på en gang.

På den positive siden fikk jeg applaus på en rejected takeoff, etterfulgt av en klapp på skuldren fra maskoppen ved siden av. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...