Petter Tandberg Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Da gjør jeg et aldri så lite comeback i FS Har vært en god stund siden jeg fløy i FS sist, men nå som det går mot mørkere tider, ser dere nok mer fra meg! Her er et bilde fra en liten tur jeg hadde i kveld fra Skien til Notodden! Petter Siter
Thomas Hjelset Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Pent! Likte stemningen over dette bildet Kom gjerne med mer i tiden fremover ja! Jeg venter i spenning! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Pent Petter! Likte bruken av kontraster! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Eit skikkelig flott stemnings bilete Siter
K J Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Det var vældigt flot dette! Er det default C208? Og hvor kan man få tag i BenAir texturerne? Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Takk for det! Kristian, søk etter "ben air" på avsim så finner du den! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.