Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2009 Polen har mange spennende flykonstruksjoner, og deriblant et sprekt seilfly som kalles SZD-30 Pirat. Modell av dette seilflyet er sluppet som [color:#FF0000]freeware[/color] , og jeg må si det imponerer i kvalitet. Mens vi venter på Discus fra Aerosoft er Pirat`n god tidtrøyte. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Artige bilete Ernst. Men trudde du helst fauk maskinar med pangpangrøyr montert i front eg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2009 He he :grin: , det må da gå an å lage noe pangpang med denne også, om ikke annet kan jeg ta med hagla og bruke Pirat`n til rypejakt :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehehe. Har den baksete den piraten? Om den har kan jo eg fly og du skyt fuggel... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette var morsomt! Tok SZD-30 Pirat-utsjekk 06 Juli 1997 og rakk og ha 11 turer med LN-GBS, 4:40 timer, og hadde den siste vellykkede flygingen med LN-GBS 21. september 1997 da han som fløy etter meg fikk trøbbel og hoppet, som førstemann i nød i Norge, ut av seilflyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2009 Har den baksete den piraten? Om den har kan jo eg fly og du skyt fuggel... .... :grin: dessverre, det er nok bare en-seters, men æ kan jo sitte i fanget ditt......... :grin: Dette var morsomt! Tok SZD-30 Pirat-utsjekk 06 Juli 1997 og rakk og ha 11 turer med LN-GBS, 4:40 timer, og hadde den siste vellykkede flygingen med LN-GBS 21. september 1997 da han som fløy etter meg fikk trøbbel og hoppet, som førstemann i nød i Norge, ut av seilflyet. Interessant å lese Andreas, formoder det gikk bra med piloten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Han kom seg etter å ha gjort et eller annet med den ene foten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Artige bilder Ernst! I fra Antonov 225 til et seilfly, litt av en overgang :grin: Men takker for at du alltid finner slike godbiter! Skal bli artig å teste i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 .... :grin: dessverre, det er nok bare en-seters, men æ kan jo sitte i fanget ditt.........:grin: Lysst til å sitje på fanget altså? Klart du får lov til det Men du må vere snill gutt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En kammerat kjøpte nettopp en andel i et sånt fly, kanskje jeg får prøve det? :whistle: Tøffe bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.