Gå til innhold

Im back :)


KJ

Anbefalte innlegg

Har ikke drevet med flightsim på en god stund, mest på grunn av en gammel maskin. Men nå er det andre boller. Har fått meg en ny maskin, så nå skal vi kooooose oss. :) Fikk nesten ikke sove kvelden før jeg henta'n. Ille for en 40 åring vettu. :) Men her er "spekka":

 

ASUS Rampage II GENE, X58 Socket-1366, DDR3

Intel Core i7 Quad Processor i7-950

Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz, 6 GB

Western Digital VelociRaptor 150 GB, 10000RPM(OS/Games)

Western Digital Caviar 1TB, 7200RPM(Lagring/musikk)

XFX GeForce GTX 275 896MB

Corsair Power 750W

Windows Vista Home Premium 64bit with free upgrade to Windows 7 64bit

 

Skal bare få lagt inn litt tredje part programmer, så er vi klare. Forøvrig så har en kompis av meg her i Tønsberg kommet veldig langt med å bygge full size 737 cockpit i kjeller'n. Klart det er en del igjen, men her om dagen fløy vi på Vatsim. Kjenner at håra reiser seg på armen bare ved å tenke på det, det var bare helt rått. Tok en mobil video av det men vet ikke helt hvordan jeg får den over på pc eller no. Har bare ikke hatt no særlig interesse for feite tlf. eller abonn. :) Har også bare et enkelt kontant abonn. Men det er sikkert ikke noe problem å bli med en gang hvis man bor i regionen. ;) Skal gi en sitrapp later. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...