Gå til innhold

Nytt grafikkkort


Anbefalte innlegg

Glemte å nevne at det er Bærbar PC jeg har. Var et H****** å skifte det ut i.o.m. at det sitter fast i hovedkortet. Men etter litt hjelp fra nørder på diskusjon.no og en dataklok onkel fikk jeg det til.

 

Har ikke peil på hva skjermkortet heter, var noe fadern hadde liggende på jobben som han hadde fått med en pc.

 

Men nå har jeg uansett 768MB med grafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre om hvordan kvaliteten på AI-flyene ble så bra. Bruker My Traffic X 5.1b og de fleste flyteksturene ser aldeles grusomme ut. Legger en demper på opplevelsen det, når man først ser sitt eget fly i topp paint kvalitet, for så og se de grusomme AI-flyene, hehe...

 

I tilleg finnes det knapt SAS til meg. 90% av alle 737-flyene er braathens i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt inn slik at MyTraffic ikke bruker SAS og Braahtens osv. Jeg synes kvaliteten på flyene er dårlig. Jeg bruker SAS, Braathens og Norwegian fly fra World Of AI.

 

Du er ikke den eneste som sliter med MyTraffic.

 

Jeg har stilt det inn slik at f.eks: World of AI tar seg av de selskapene MyTraffic ikke har. Men vist World of AI har fly som MyTraffic har, så bruker jeg heller World Of AI sine fly.

 

Om du skjønner :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...