Fredrik Edvardsen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er sikkert noen her inne som har mer kjennskap til Gripen enn det jeg har, så derfor tenkte jeg å forhøre meg her. På RIAT i år så gjorde den ungarske Gripen noe som så ut som en dump and burn, altså at man dumper fuel for så å antenne den med etterbrenneren. Jeg må innrømme at jeg ikke fikk det med meg selv, og det virker som om veldig få andre fikk det med seg før bilder og videoer ble gjennomgått etter showet, ikke ble det nevnt av kommentatorene heller. Så det jeg lurer på er om Gripen faktisk kan gjøre en dump and burn, eller om det rett og slett var noe feil med denne maskinen som gjorde at man kunne se flammer ved et par anledninger? Jeg har sett endel Gripen displays, med aldri sett dem gjøre en dump and burn før. Bilde av 225Mriya på airshows.co.uk Man ser det også rundt 00:28 i traileren for den offisielle RIAT dvden. Hvis det er tilfelle at Gripen kan gjøre dump and burns så betyr jo det fort at Gripen displays kan bli langt mer interessante Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette må jeg få med meg en gang!!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hmmmm var da tilstede på RIAT med fikk ikke med meg dette..... må kanskje skaffe meg briller. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.