Tom Arild Hansen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Programmet "På innsiden av Air Force One" kommer på National Geographic i kveld klokka 19:00. Tenkte bare å tipse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Pokker! Er på reis for å spille med HMK Garde da :mad: Vel, uansett takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Renhult Skaug Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg kan se om jeg ikke får til å ta opp sendingen for deg. Kan legge ut på YouTube da vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det var jeg ikke klar over. Har bare konsentrert meg om det som starter kl 23:00 jeg. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det ligger på youtube fra før av. http://www.youtube.com/watch?v=cLqpQyD2Udw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.