Morten Nelson Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Bestemte meg for å bruke litt penger på scenery, og ikke bare fly. 4 nye foto-sceneries. Ohoi så mye artigere det er å fly når resten av verden ser realistisk ut også. Her er et bilde av min Miss Behave over en av de store turistøyene i Middelhavet. Klarer du å se hvor jeg er? Enjoy! Siter
A L Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Palma De mallorca :grin: Utrolig fint bilde! Hvor er photosceneryet fra? Siter
Morten Nelson Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 Takk takk, stemmer det! Fant det på simmarket.com. Laget av Aerosoft, så ligger vel på deres side også hvis du foretrekker det. Kom nettopp hjem fra Mallorca, men ble ingen flybilder. En drøss med andre. Veldig imponerende byggverk. Aldri sett noe lignende før. Ble nesten religiøs av å gå inn der :whistle: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Ja, den katedralen der er imponerende. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.