andreas nærbø Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei. Har funnet fram SimWings Mallorca og her er noen bilder. Lar bildene tale for seg selv. SImWings Mallorca Default C172 Noe rullebanegreier. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hm... 5 liker bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 nå er det fiksa. Komentarer mottas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 I og for seg fine bilder Men det å unngå de linjene fra multiplayer burde være er minimum Bra vinkler, SimWings Mallorca husker jeg var bra den gangen jeg fløy Flightsim. Blir ikke mye tid til det nå om dagen gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Greie bilder. Prøv og slå på Anti Aliasing hvis maskinen din tåler det. Og, jeg ble ikke så veldig imponert av sceneryet egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hvordan slår jeg på AA ? Anti Alising Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Syns da det scenery der var greit nok alderen tatt i betraktning. har inntrykk av att vi blir ganske fort bortskjemte med den enorme utviklingen i scenery for hvert nye som lanseres. Men glem nå ikke de gode gamle og all den tid flere flyr "tilbake" til FS9 kommer jo disse sceneryene til sin rett igjen. Kan jo heller kjøpe seg bedre terrain, ground, vind og vær addon enn alle de mega airports så blir opplevelsen en helt annen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Budskapet er: Invister i Mallorca X. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.