Tore Rasch-Olsen Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Hey Lurer bare på en ting: Hvis jeg feks skal trene landing på en aller annen flyplass, og flyr VFR. Så blir jeg bedt om å entre landingsrunden på en eller annen "legg". Men hvilken høyde skal jeg holde i runden??? ATC sier jo ikke hva traffic altitude er... Det gjør den i Flight Unlimited.... Står det i noe diagram kanskje..?? Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 traffic altitude / pattern altitude er for et småfly normalt 1000 fot over flyplassen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Det er forskjellig for flyplass til flyplass, men hvis du har ICAO kartene for flyplassen, står det hvilken høyde o.l du skal ha for en left/right legg.. MVH Ivar Siter
TOS Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Flemming Skogen: -og høyre lår.. Får ikkje venstre lår vara med? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 Har det gøy på andres bekostning?! hehehe, det er iorden siden dere alle er flight SIMMERE!!! We rule the world! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.