Haagen Tangen Eriksen Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Noen som vet om det er mulig å få tak i dette kartet, nakshop har vel vært utsolgt en stund... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Jeg mener å tro at de har fått igjen kartene nå, fikk selv kjørt dette kartet for noen uker siden hos NAK shop. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Dessverre midlertidig utsolgt. Jeg skulle gjerne ha byttet ut min fillete utgave, men må nok vente: http://www.nakshop.no/home.php?cat=336 Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Da gikk det raskt ut av lageret for å si det slik! Er det begrensninger på hvor mange kart de kan kjøpe fra forsvaret? Siter
Jan Gulliksen Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Jeg ble også veldig overrasket. Det gikk ikke mange dagene fra det ble opplyst at nye karter var inne - til det var tomt for enkelte av dem. Vi får håpe det dukker opp nytt snart! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.