Gå til innhold

Real air B60 Duke (hallelulja)


Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Har anskaffet meg Real air's B60 Duke og jeg er helt i hundre!

For et fly! Modell, teksturer, realisme, cockpit og ikke minst LYD! For å si det mildt, så er dette den råeste lyden på et Flight simulator fly opp igjennom tidene!

Løp å kjøp sier jeg bare!! :grin:

Legger ved noen bilder fra en tur mellom ENVA og ENRO ;)

2009-7-16_21-0-53-630.jpg

2009-7-16_21-0-12-253.jpg

2009-7-16_21-2-3-691.jpg

 

2009-7-16_21-14-29-995.jpg

Fortsatt god sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jaaaaa, halvejula :grin: . Du traff innertier med Duke, finnes ikke bedre to-motors til FSX, og det forbauser meg i grunnen at så få har oppdaget det ( i hvertfall i dette forumet )!? Veldig bra lydkvalitet, topp flightmodel og utrolig snill med frames. Et førsteklasses valg, fine bilder, god tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og utrolig snill med frames

 

Hmm, slik er det ikke hos meg.. fsx går med rundt 30 fps med Carenado seneca, men med duken faller den til rundt 15-20 fps, vennlig på frames? ikke min erfaring, noen ide hva det kan skyldes, er det noen updates eller tweaks eg har misset? :)

 

Forresten flotte bilder av et fly som skulle gått litt glattere hos meg :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Hmm, slik er det ikke hos meg.. fsx går med rundt 30 fps med Carenado seneca, men med duken faller den til rundt 15-20 fps, vennlig på frames? ikke min erfaring

 

Aner ikke hva du mener, men så har jeg heller ikke Seneca til å sammenligne frames. Jeg opplever bare en fantastisk flyfølelse uten dropp i frames med Duke`n , og ser på andre forum at den brukes til proffe treningsprogram pga modellens realistiske flightmodell. Det med "kåring" av den beste to-motors får stå for min regning, men jeg kan ikke se andre modeller som kommer opp mot Duke i realisme ???? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...