Njål Johannessen Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Treningen jeg hadde på Sola i dag (tors 9/7) var ikke store suksessen da jeg hadde en inbound IFR flygnig + en outbound VFR flygning på sola i løpet av 90 minutt, noe som ikke er optimalt når en har trening. Derfor håper jeg det blir litt mer liv i lufta og på bakken ved neste trening, Tirsdag den 14 juli klokken 2200-2400 lokal tid på forhånd takk. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Og da må jeg som mentor beklage at treningen er lagt såpass sent, men jeg er på skiftjobbing hele neste uke, og det er dermed vanskelig å få pressa trening inn til "normal" tid. Men mange har tatt ferie, så vi håper på trafikk likevel Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Da minner jeg om denne. Kom og la Njål få svette litt bak scopet i kveld! Siter
Njål Johannessen Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Skrevet 14. juli 2009 Noen som har anledning til og ta approach?? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Sku gjerne tatt app_trening så det ble dobbeltrening jeg men med mentor som er opptatt i kveld blir det mulig je heller kommer innom som pilot. Vi får se God trening ihvertfall! Siter
Anton Brondz Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Kanskje mulig at jeg kommer som APP, men det er ikke sikkert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.