Audun Grun Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kom syklende opp en lang og relativt bratt bakke i dag formiddag, da jeg plutselig hørte det dundret over meg. Der var det 2 stk F-16 som sirklet over Ekeberg, sør-øst i Oslo. Er det noen som vet hvorfor de fløy så lavt over der, eller er det et sted man kan sjekke slikt? Var ihvertfall deilig å høre lyden av jagerfly, melkesyren forsvant og jeg kunne gjøre ferdig bakken uten større problemer ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk det med meg. Etter fuel tanker å dømme så var de nok på langtur fra muligens Bodø. Skulle sikkert ned til Rygge. Hvorfor de fløy så lavt er ikke godt og si, men det var nok sikkert bare for å titte litt og vise seg frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 De var innom Rygge tidligere i dag ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 fløy en herkules lavt over lagesundstangen(telemark) i dag også, i retning øst-over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.