Ivar Skaugstad Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er tydelig at mange nyter finværet utendørs i disse dager, men for oss som foretrekker det kjølige rom framfor solsteiken blir det noen turer rundt om i Europa. Iløpet av uken har jeg rukket å besøke Kreta to ganger, samt to turer til Mallorca. Her er ett bilde tatt på vei til Mallorca i kveld idet vi hadde kommet oss ut at ett svært turbulent uvær over Nord-Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sant nok Ivar ..Og varmen brer seg nordover! :cool: + 24 i Bodø i dag,så etter en svettende dag i ei byggetomt kjøler jeg meg ned med noen "kalde" og en flight fra sagaøya til Gardermoen :grin: Fint og stemningsfylt bile Ivar..Men HVA Airbuss? Kunne ikke dy meg... :grin: :grin: Her er ett skikkelig fly "passing Faroe Islands" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen må fly de små litt på vatsim også =P Ble noen T&G runder på meg på Vigra i kveld også, i Cessna 206 og 20 knops vind :grin: Så her er et stemningsbilde fra Finalen på 27 før Full stop landing. ¨ Ha en fortsatt flott kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2009 Fine stemninger, og behagelig nedkjøling i sommervarmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.