Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei! Da står nok en Approach trening for tur. Denne gangen er ENZV flyplassen det gjelder, bemanning av ENHD vil det jo også være. Tid for treningen 20.00-22.00 (lokal) Ser gjerne at Stavanger_ctr blir bemannet som overliggende om mulig også noen frivillig på ENZV_twr. Så håper jeg folk benytter sjansen og hiver seg på som støttende trafikk når vi prøver oss utenfor Værnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hm, skal se om jeg får tid til å stikke innom. Kan eventuellt stille som TWR just for fun. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så er det altså da TWR-trening på gang på Torp samtidig. Dette betyr jo bare en ting, folk må ut å lufte Dash'ene sine! ENZV-ENTO er operert av Widerøe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja for all del Da mangler vi bare ENOS_CTR Noen som melder seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dere vil få 2 bevegelser fra meg i alle fall, hvorav den første bevegelsen er en annkomst. Jeg planlegger også 2 bevegelser på Torp, så dere bør helst ikke være mye forsinket med å logge på, da jeg kommer til å planlegge min tur til Haugesund slik at jeg kommer inn i Sola TMA nesten nøyaktig kl. 20... Så da gjelder det å være klar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 skal være klar som f*** jeg så bare og komme med det dere kan :grin: Moro at det er trening på ento_twr også. Det skjer jo ikke for ofte. Men lurer på om jeg hadde en selv der en gang i tida faktisk også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da er ENOS_CTR booket 2000-2200 local Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 ENZV_ctr og ENZV_twr står fortsatt ledig! Men det skal vel også gå uten over og underliggende controllere! Håper på litt mer trafikk nå enn tidligere. Nå skal ikke været og destination være noen hindring ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er noen fine culumus skyer utenfor stavanger. crosswind på 36/18 også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Faen, glemte helt dette i dag... Beklager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.