Njål Johannessen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Da skal jeg ha TWR trening mandag 29.6 på ENVA værnes. hadde satt pris på litt trafikk. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Fikk du ikke nok trafikk i dag, da? :grin: Fra spøk til revolver, så skal jeg se om jeg ikke kan dekke ENBD igjen for å støtte treningen... Siter
Njål Johannessen Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 joda det var greit med trafikk i dag da, skal ikke klage på det i det heletatt Siter
Anders Moen Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Har du noe klokkeslett for treninga også? Ser ut til at jeg skal ha første APP-trening samtidig som dere Siter
Njål Johannessen Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 EEEEK, at det går an og være så blond og glemme tidspunktet. Treninga skal være mellom 20:00 og 22:00 lokal tid. Takk Anders Siter
Njål Johannessen Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Da vil det og være folk på, Bodø kontroll, og Værnes approach samtidig med min trening, så statser på at det blir noen flygninger! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Da er det like før de setter i gang med trening. ENBD er allerede på; kom og fly! :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Og da var vi i gang! Bodø Control, Værnes Approach og Tower er klar for å ta imot trafikk! Siter
Anton Brondz Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Vigra Approach er også på, enn så lenge, for dem som ikke vil fly så langt Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Har akkuratt flydd opp til Værnes fra Landvetter, får se om jeg filer en fp for en outbound også før treninga er over. Men må si at ihvertfall ikke jeg som pilot har noe å utsette på studentene i dag. Topp service også å bli tatt hånd om av Bodø_ctr over Østfold. hehe... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 APP har i alle fall fått kjørt seg litt vet jeg. Og ENBD beviser atter en gang at det er mulig å trekke trafikk til nord-norge! :grin: Siter
Tore Urvik Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Ja, da fikk både Njål Johannessen på TWR, Anders Moen på APP og datautstyret til Werner Rafteseth i tordenværet kjørt seg, tenker jeg vi sier. Takk for alle som stillte opp i kveld! Siter
Njål Johannessen Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 har hatt en kjempe kveld. Mye variasjon i flyvnignene Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 At det er mulig å trekke trafikk til nord burde aldri vært noen tvil da natur, vind og vær gjør dette langt mer spennende enn mange andre plasser i landet. Går vel heller på at det normalt er dårlig med ATC dekning å få i nord. Men godt å se noen som har forskanset seg i Bodø_ctr for tida! Dekker ENBD_ctr også ENSB? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 ENSB? Svalbard? Desverre, det er ENOB sitt territorie... Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 ENOB? Ja man skal vel vente lenge for at den er dekket. Men ja var Svalbard jeg tenkte på! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Tja, nå vurderer riktignok jeg å få meg litt Oceanic trening, så helt bort i natta er det nå ikke... EDIT: Blir nesten litt sært med så mange utlendinger i nord i forhold til de litt mer lokale. Utlendinger som kan noe, vel og merke! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.