Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkuratt flydd opp til Værnes fra Landvetter, får se om jeg filer en fp for en outbound også før treninga er over.

Men må si at ihvertfall ikke jeg som pilot har noe å utsette på studentene i dag. Topp service også å bli tatt hånd om av Bodø_ctr over Østfold. hehe...

Skrevet

Ja, da fikk både Njål Johannessen på TWR, Anders Moen på APP og datautstyret til Werner Rafteseth i tordenværet kjørt seg, tenker jeg vi sier.

Takk for alle som stillte opp i kveld!

Skrevet

At det er mulig å trekke trafikk til nord burde aldri vært noen tvil da natur, vind og vær gjør dette langt mer spennende enn mange andre plasser i landet. Går vel heller på at det normalt er dårlig med ATC dekning å få i nord. Men godt å se noen som har forskanset seg i Bodø_ctr for tida!

Dekker ENBD_ctr også ENSB?

Skrevet

Tja, nå vurderer riktignok jeg å få meg litt Oceanic trening, så helt bort i natta er det nå ikke... ;)

EDIT: Blir nesten litt sært med så mange utlendinger i nord i forhold til de litt mer lokale. Utlendinger som kan noe, vel og merke! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...