Tore Urvik Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Heisann! Dette er bare et forvarsel på at det planlegges ny runde med C1-utsjekk på Oslo Kontroll (ENOS_CTR) på VATSIM søndag 5. juli. Det blir sannsynligvis kl 1800z. Dette vil bekreftes nærmere om litt, men vil bare be folket som ikke har tatt ferie på det tidspunktet om å holde av datoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da kan jeg i alle fall støtte opp med enten ENSV eller ENBD, avhengig av hva som blir ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kan støtte opp med ENGM_APP dersom det er ønskelig. Hvis ikke tar jeg meg en flytur rundt i ENOS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Heisann, Staffingliste kommer vi tilbake til på VACCSCA-forumet som vanlig, da dette inbefatter hele Skandinavia. Dette var først og fremst for å informere potensielle piloter Men takk for at dere tilbyr dere, det er jo positivt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Må si det går unna med utsjekker her for tiden! Hvem er den heldige som til "pers" denne gang da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Misstanken rettes mot Werner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Mistenker også at Werner er den skyldige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Liker ikke at folk går rundt å mistenker å sånn, så jeg kan jo da bare bekrefte at det er Werner som skal i ilden For de som har lyst til å sitte ATC etc., så henvises det til denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Og vips var alle omkringliggende CTR-posisjoner utenom ENBD_S tatt... Så, "første mann til mølla?" :grin: (Selv har jeg "beslaglagt" ENSV_CTR, men kan forsåvidt ta ENBD_S dersom noen andre ønsker ENSV) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.