Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I kveld tok Norwegian Eagles turen til Burgas i Bulgaria, totalt 6 piloter fikk super ATC service av lokale kontrollere. En utrolig artig tur! Undertegnede og Tommy Hansen under vectoring for ILS22. Tatt nesten samtidig som radarbildet under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Flott bilete Mange som var med på turen eller? Reknar med det var litt frafall nedover slik som vanleg? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Så ut som en flott tur, fine bilder, og nydelig paint, hvor fant du den? . savner britannia, husker jeg føly med de til syden første, fikk dobbel posjon med pannkaker, det var digg det. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg falt fra rett sør for Sverige. PC'en nektet å lystre med. FS ble restarta fire ganger før jeg rett og slett ga opp. Det lukter en liten formatering nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kult med bilder, Var selv i den lille cessnaen på GA parking! Første gang jeg var på VATSIM så derfor hørte jeg litt på atc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jepp,superflott tur og dyktige ATC der nede.Flott board og oppsetting du har laget Ivar Dette smaker gjentagelse hvis det passer neste gang. Jeg var den eneste i "heavy" klassen,her er ett par shots fra appron Burgas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Flotte bilder Einar! Grattulerer med dagen! Painten fant jeg forøvrig på PMDG's hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.