Gjest Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Disse flyene har i det siste fløyet fra Værnes. I følge Luftfartsreg. er de begge operert av Haakonsvern Aero klubb.Har vestlendingene invadert Trøndelag, eller hva gjør de her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 At AST er der oppe skjønner jeg godt... ...men KCU??? Den er jo nylig resturert og er jo privat-eid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Olsen Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 AST er innleid til Værnes Flyklubb for å dekke skolepågangen, samt at LN-HOF har motorbytte..tror kanskje den er ferdig nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hvis KCU er en gul Cub, så er den visstnok på Værnes fordi en av eierne jobber der. Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Eieren av KCU'en jobber som tekniker i CHC Helikopterservice her i Bergen... Bilde av'n: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=20524 [ 27-03-2002, 10:38: Endret av: Martin Skaatun ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Det jeg fikk høre var at det er en far og sønn som eier den sammen. Sønnen jobber nå som bakkemannskap for Kato Airline på Værnes og har Cub'en der. Han har ikke PPL ennå og instruktøren måtte komme opp fra Flesland for å fly med ham. Han snakket også om muligheter for å leie den noen ganger. Rimer det? Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Ja, det rimer. Visste at han hadde en sønn som var under opplæring på den, men jeg visste ikke at sønnen hans jobbet der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.