Marius Kaniewski Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 lurer på om det finnes noe live ATC sound fra ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Spill denne: http://SBS-OSL.no-ip.info:2434 av i Windows media player, eller VLC. Trykk FIl->spill av URL eller noe sånt, så hiver du den linken inn der, vips du har All kontroll rundt Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hvor nå?: http://i436.photobucket.com/albums/qq86/baselutvann/Utennavn.jpg?t=1244743566 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Trykk på play-knappen så skal det fungere. Hører på den akkurat nå, dog med lyd på bare ett øre av en eller annen merkelig grunn Edit: du hadde lagt til URL'en i media playeren? (Fil->Åpne URL-adresse eller noe lignende) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Får bare melding om at serveren er nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hører som det knaker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Funker helt bra her også, men er det noen som veit hvor jeg laster ned atc-radaren over engm via vnc ? hadde den inne men satt opp maskin på nytt og alt er borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Prøv flygradar i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har den inne, men denne følger flyene helt til bakkenivå på enmg omtrent. Mener den er med ned til 2000 eller 1500 fot om jeg ikke husker helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Altså.. er det bare meg eller hvor finner jeg "fil" i mediaplayer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du må høyreklikke øverst på linjen øverst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Trykk "Alt" på tastaturet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 eller CTRL U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Christian Stamnes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei! Jeg får bare opp meldingen: "streamertjeneren kan foreløpig ikke ta imot flere tilkoblinger". Får den meldingen hver gang jeg prøver. Har prøvd i flere dager nå. Er det ikke plass til så mange lyttere på en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.