Paulo Fernandes Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 I det siste har jeg fløyet litt i Europa med min trofaste 737NG. Flyselskapene har vært: Air Berlin, Ryanair og SAS. Alle turer er selfølgelig fløyet på Vatsim. --------------------------------------------------------------- Og til slutt to wingviews av min siste tur, som gikk fra Frankfurt til Dubai med PMDG 747 * Glemte to bilder: Kommentér om du føler for det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 bakken til bilde 4 og 6 var veldig realistisk! skulle gjerne sett noe av flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Stilig livery på detta ryanair flyet. Payware? Hvor fant du liveryet til ryanair? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott, Paulo! Men jeg fikk litt "samme som det forrige"-følelsen på bildene (nr. 1, 3 og 5) av Air Berlin og Ryanair, men for all del, flott! Er vannet på siste bildet redigert, eller direkte fra FS? I så fall, how? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Takker for kommentarene folkens Petter: Ja, vinklene på 3 bilder er akkurat det samme. Det er en vinkel jeg lagde med Walk and Follow, og som jeg ble veldig fornøyd med Vannet har jeg redigert i Photoshop og det ble ikke så bra som jeg hadde håpet på. Anders: Liveriet fant jeg på Avsim før det ble hacket på Send meg en PM om du vil ha teksturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 He he, bye bye lathansa Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 du kan å finne dem på flightsim.com. det er bare at søke etter PMDG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.