Gå til innhold

STORE problemer med grafikken


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Hei!

Vel jeg innstallerte NA7 i går. Startet på ENVA og skulle fly til ENRY online. På ENVA blei jeg mektig imponert, utrolig bra arbeid! Første gang jeg har sett sirklingslysene faktisk!

 

Da jeg nærmet meg ENRY fikk jeg beskjed om å descende å fly mot GRM, så jeg fikk med meg ENGM også, den var helt herlig!

 

men så begynte problemene da jeg kom på short final på ENRY, så forsvant rullebanelysene, og det var blitt helt mørkt da, så jeg kunne bare skimte taxeveiene, men ikke rullebanen. SJeg gikk rundt og prøvde en gang til, uten hell. Et annet problem her var at ILSen ikke virket. Men så snudde jeg nesen mot min alternative flyplass, ENTO. Men der var det dobbel rullebane! Den ene låg under den andre. Jeg valgte å prøve å lande på den øverste, og det lykkes. Men da jeg skulle taxe av rullebanen datt flyet ned på den under¨.

 

Et annet problem jeg har, som i vertfall ikke har noe med NA7 å gjøre, er at når jeg kommer opp på litt høyde så forsvinner texturen. HJELP!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,

 

Rygge er ikke med i Norway airports, problemer der må nok tilskrives MS.

 

Jan Roar Rød

 

[ 25-03-2002, 11:19: Endret av: Jan Roar Rød ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...