Gå til innhold

stort fly hver lørdag


Gjest

Anbefalte innlegg

hey!

 

jeg bare lurer på en ting:

 

hver lørdag kveld, sånn rundt halv elleve tiden så kommer det et stort fly over her hvor jeg bor (ca. 30 min unna gardermoen), men siden det er så mørkt, så får jeg aldri sett det ordentlig. men det er stort, og har en fin ulende lyd. er det noen som vet åssen fly det er? eller er det barre Premiairs airbus a330 eller noe sånt? jeg er litt nysgjerring på akkurat det... takk for alle svar.. hvis det blir noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ookey;) så kjedelig.. jeg som hadde håpet at det var noe annet... 747 kanskje? neida... hehe... har ikke sett for mange av dem.. bare noen pakistan intr. airlines og et par andre... er det noen som vet om det er noen 747 som trafikkerer ENGM for tiden? og hvis; når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PK'n bruker faktisk en 310-300... Dem bruker en 742/743 i høysessonger.. Iran Air kjører ikke om vinteren.. men skal komme igjen til sommeren... Den bruker vanligvis en 747SP... men har vært der med A300-600 og 747-200...

 

SAS sin 767 er jo ikke lengre noe vanlig syn eller..etter 907/908(osl-ewr-osl) ble lagt ned. nesten så BA sin er mer vanlig.. Alt for lite store fly på gm... noen må snart gjøre noe med det der... "[smil]"

 

Kan vel hende det kommer flere store fly hvis trafikken fortsetter og tar seg opp som den har gjort i det siste men.. Flyselskapene kjører ikke med så mye tomme fly nå som dem gjorde en stund.. men det er ikke på topp enda eller...

 

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...