Raymond Bergseng Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Etter at det måtte lande i California på grunn av dårlig vær, har romfergen Atlantis nå blitt fraktet tilbake til Florida, på ryggen til en 747 De måtte ha en mellomlanding i Texas før de kunne fortsette til Kennedy Space Center i Florida. Se her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond E Mørkved Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ferja passerte i lav høyde (maks 2-3000ft) og lav fart her i Daytona Beach litt over 1800 lokal tid. Moro å se, men rakk bare å få frem mobilkameraet så bildekvaliteten her er så som så..: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå snakker vi skiboks på taket 3000 fot? Jøss, jaja det er jo ikke så langt ned til Cape Canaveral fra Daytona når jeg tenker meg om. Riktignok sov jeg ut rusen fra kvelden før det meste av kjøreturen ned dit den morran så slik sett er jeg vel ett elendig vitne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.