Mads Hjemmen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei. Er det noen som blir med på en VFR tur på Vatsim senere i kveld? Tenkte turen skulle gå fra ENGM-ENSI(Ski)-Rakkestad. Noen som blir med, add meg på msn, så avtaler vi nærmere. Madshjemmen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 En groupflight med VFR høres ikke dumt ut, jeg er med så sant jeg er hjemme. Oppdater gjerne denne posten med tidspunkt, flytyper (single, twin, turbo, etc), o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg tenkte å fly follo Flyklubb sin C172SP LN-MTX nedover, men jeg vet ikke nøyaktig når. Spørs litt må når jeg er hjemme jeg også etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er med! Vet ennå ikke når jeg er hjemme, men solen går ikke fra oss i dag! Forestår at vi tar avgang fra Kjeller framfor Gardermoen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hm... kanskje jeg slenger meg på. Men Rakkestad...?... finnes det noe scenery for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hva om vi velger litt raskere flymaskiner? Kunne tenke meg å fly Lancair Legacy 2000 eller Piper Cheyenne. Hastighetene er vel henholdsvis 230 knop eller 250 knop. Hvad tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er for en B200. Forøvrig, Rakkestad er med i NA-pakken for FS9 i allefall, jeg vet ikke noe om FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg tar C172'en, men folk må gjerne fly det de vil. Kjeller avreise istede for ENGM tidspunkt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå er jeg og Mads klare, pell dere online på Kjeller når dere kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Grillparty med pene damer ble prioritert denne gang. Kjempeflott at noen tar iniativ til slikt, blir godt miljø på slike turer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.