Knut Einar Sylte Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Værnes var stengt en liten periode i kveld. Fikk høre fra noen Widerøe flygere på jobb at grunnen til dette var PAC1623 en B742 på vei til Cherry Point MCAS (KNKT),sopet med seg noen endelys under take off. Var vel noe tungt lastet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Den blåste lysene over ende Flyet var fra Atlas Air, og var nok ganske tungt ja, fullt av drivstoff og last. Bilder kommer på Airpics.com om en ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Godt det var vestavær på Værnes i kveld, men det var vel selvfølgelig med i beregningen av TOW Her får Havarikommisjonen en sak å jobbe med. Hilsen Roald PS: Knut-E, interessant at jeg fikk nettopp den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Var det den Polar Air Cargo 747 som stod där idag? Kjell Arild, jobbar du på ENVA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jøsses ! Detta hørtes da spennende ut gitt ! og Kjell Arild, jeg gleder meg til bildene ! Ble det noen bilder av da den traff ?? Hold oss oppdatert mvh Stian Svensen Oslo/ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Schubert Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det er åpna nå, det var et stort fly som fløy over huset mitt for 5 min siden for å lande på RWY27. Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det har vært 3 stk. 747 på Værnes i dag, i morges kom Atlas Air, deretter Polar Air Cargo, og nå i kveld kom Northwest Airlines som NWA9847. Det var vel Atlasen som blåste vekk rullebanelys, men jeg kjenner ikke til detaljene. Har også hatt VC-10 og MD-11 på Værnes i dag. Jeg jobber ikke på Værnes, har vært der litt de siste dagene for å få med meg flyene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Kjell Arild Bersås: og nå i kveld kom Northwest Airlines som NWA9847. Hvor kan jeg finne hvilket fly den NWA9847 er ? Søkte på airpics (selvfølgelig uten resultat siden dette er flight nr) Søkte på amadeus, men fant ikke noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Flytypen var nok 747-200, men registrering vet jeg ikke. Den NWAen som var på Værnes for et par dager siden hadde reg. N613US - Bilde her: http://www.airliners.net/open.file?id=156837 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.