TOS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tok meg ein tur idag for å få litt avveksling ifrå lesinga. :-) Fin midnattsol i Lofoten, og fin maskin. Eg let bileta tale for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Ørdal Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dæven steike! Dette var fine bilder og fin grafikk! Hvor har du flyplassen fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Takkar Daniel :-) Flyplassen er nok Norwegian Airports :-) Ta deg ein tur til Leknes og fly litt rundt der. Fantastisk natur :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ohhh,there it is!Mustangen er herlig! Leknes ja....Jeg fløy dit på 1 time og 8 min fra Røros,da vi skulle møtes for en VFR. FL300 og med cruise settings.Manifold 36 inches og 2250rpms på propellen. Du kjører 60 inches :grin:.Tror ikke du kommer til Berlin og tilbake da Torstein :grin: :grin: Den skal visstnok ha ett forbruk som den ekte mustangen Husker jeg spurte han Norske Mustang piloten hva settings på cruise og under Airshow var.Han sa 50 inches manifold og 2900 på prop under displayene. Og cruise 30 eller 35 og 2250 rpms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg sier som Daniel, dæven steike! Fikk telefon fra gammel-lensmannen på Leknes om at jeg omgående måtte ta turen over Vestfjorden, og melde meg frivillig i arresten. Han tok det for gitt at jeg var synderen, og ville ha seg frabedt at noen sørfra behandlet luftrommet over Lofoten på denne måten! - Herlig flytur Torstein, den ultimate nytelsen, mesterlig presentert i lyse sommernetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Torstein Lekker, lekker og enda mer lekker... Flotte bilder av en flott maskin;) Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Takkar for kommentarane folkens. Hehe håpar du ikkje angav meg då Ernst. Har lite lysst til å sitje i arresten når det er så flott flyvêr :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.