Gå til innhold

Det kommer seg...

Anbefalte innlegg

Det er vel knapt mer enn en uke siden jeg intsallerte FS9 etter at PC-en fikk en grundig runde med formatering, så da er det vel på tide med et par screenshots for å vise hvor skapet foreløpig står...

Her har jeg akkurat annkommet Frankfurt etter en kjapp morgentur fra Heathrow. Flyet er, som de aller fleste sikkert selv gjetter; PMDG 747-400F ;)

GSSB744FEDDF14052009.jpg

Så en morgentur i min trofaste MD82, denne gangen fra Gardemoen til Bodø. Og vær så snill å ignorere vannet; de vann-filene jeg brukte tidligere vil av en eller annen grunn ikke virke nå, så jeg skal ta turen innom AVSIM når filbiblioteket igjen er på plass og laste ned filene jeg trenger for å følge Tom sin "vann-guide"

SASMD82ENBOAPP21052009.jpg

Ellers tror jeg at jeg har løst "gåten" med hvorfor Hitler faktisk angrep Norge under andre verdenskrig; ville ikke du også likt å ha kontrollen over slik spektakulær natur? :grin:

SASMD82ENBOFIN21052009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...