Gunnar Seljeseth Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er vel knapt mer enn en uke siden jeg intsallerte FS9 etter at PC-en fikk en grundig runde med formatering, så da er det vel på tide med et par screenshots for å vise hvor skapet foreløpig står... Her har jeg akkurat annkommet Frankfurt etter en kjapp morgentur fra Heathrow. Flyet er, som de aller fleste sikkert selv gjetter; PMDG 747-400F Så en morgentur i min trofaste MD82, denne gangen fra Gardemoen til Bodø. Og vær så snill å ignorere vannet; de vann-filene jeg brukte tidligere vil av en eller annen grunn ikke virke nå, så jeg skal ta turen innom AVSIM når filbiblioteket igjen er på plass og laste ned filene jeg trenger for å følge Tom sin "vann-guide" Ellers tror jeg at jeg har løst "gåten" med hvorfor Hitler faktisk angrep Norge under andre verdenskrig; ville ikke du også likt å ha kontrollen over slik spektakulær natur? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Pent levert! Du har vel brukt noen timer på å skru å vri på alle "tweake bryterne" som finnes. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Perfekt antialiasing og god grafikk Fint bilde av MDen og, det bringer fram flyets vakre form :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 "Tweaker"-bryterne er ennå ikke fredet, men først trenger jeg noen småting fra AVSIM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fine bilder Gunnar... Hva trenger du? (PM) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.