Paulo Fernandes Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er så lenge siden jeg har postet bra bilder, så tenkte jeg skulle poste 2 bilder fra Værnes som jeg syns ble bra. Legg gjerne igjen en kommentar Her er jeg parkert på Værnes etter en tur fra Oslo: Dette ble tatt i kveld, under treningen til Even Rognlien. Her flyr jeg DCT Tautra for lokal flyvning rundt Værnes: --------------------------------------------------------- Og et bonus-bilde (Landing i Lisboa. Broen på bildet heter "25 April-broen". Til venstre for den er Europas lengste bro på 17 KM, som ikke er synlig på bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flotte bilder, Paulo! Likte spesielt varmedisen etter flyet som tar av på første bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fine bilder Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Veldig fint det første bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.