Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes default apron og taxiway texturer i FSX ser ut som de er fra et eller annet solbrent ødeland. For mye rødt, for lyse, for mye "ørkenpreg". Prøvde et par alternative pakker fra nett, men den ene var bare fæl, og den andre hadde bugs som ødela fotoscenery med hvite streker. De som lager alternative texturer glemmer tydeligvis også at texturen må ha jevn belysning over hele flaten.

Så jeg har tunet farger/textur selv for Asphalt, Concrete og Bitumenous. Sistnevnte er tunet som nylagt asfalt. Dette ble bra, og jeg er spesielt fornøyd med betongen. Når jeg sammenligner flyfoto fra ENGM med de nye, ser det mye mer "helt" ut, og det gjør det også på andre flyplasser. Så er det interesse for det, kan jeg laste det opp som en liten pakke.

• Premium Medlem
Skrevet

Takker og bukker, for alt engasjemang og arbeid som du/dere legger ned for å gjøre FSX bedre!!!

Så, tar selvfølgelig også i mot denne oppdatteringer med stor takk!!! :)

Skrevet

Jeg ser det heller mot den oppfatning at jeg ikke er helt på jordet :smile:

Selv kan jeg i alle fall aldri tenke meg å gå tilbake til default, selv ikke for USA. Hele USA er jo ikke solbrent; deler av landet ligger på samme linje som Norge. Texturene kan ikke settes individuelt for hvert land dessverre. Men selv på tur i USA (flyr endel SFO-SEA), passer de nye texturene inn som hånd i hanske. Laster det opp om litt så dere får litt flere valg enn det som i dag foreligger!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...