Toni Sucic Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 På skolen fikk jeg en oppgave om å gjøre et intervju, så jeg tenkte på å intervjue en pilot. Så det hadde vært kjeeempe fint hvis noen ville stille opp, tusen takk! --------------------------------------------------------------- Spørsmålene: 1. Hvor lenge har du vært pilot? 2. Hvorfor ville du bli en pilot? 3. Hva slags fly/helikopter flyr du? 4. Hvor spennende synes du det er? (For meg virker det kjempespennende!) 5. Var det vanskelig å bli en pilot? 6. Hvor ofte flyr du? ----------------------------------------------------------- Håper en pilot, hvilken som helst kan ta seg tid til dette intervjuet. Tusen hjertelig takk! Du kan sende svarene med en melding til meg. Hilsen Toni Sucic Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ja, kan da ta meg tid til å svare på disse spørsmålene. For å si det sånn så har jeg oppflygning til et PPL-A i løpet av denne måneden. 1. Jeg hadde første flygning den 10.Mai i fjor. 2. Grunnen til at jeg begynte på PPL-A var at jeg ønsker en yrkeskarriere innenfor flygning, og da var jo PPL-A første steg. Tenkte som så at jeg slipper vell litt billigere unna når jeg drar over til statene for å fullføre utdannelsen når jeg har et PPL-A fra før. 3. Flyr nå et Cessna 172. 4. Jeg selv syns at det ikke finnes noe mer spennende enn flygning og luftfart generelt. 5. Jeg syns generelt at et PPL-A kan hvem som helst klare om man bare har litt selv disiplin og at interessen for flygning er tilstedet. Når man begynner og komme over til ATPL og CPL så tror jeg nok at det blir en del vanskligere, men som sagt, så lenge man har litt selv disiplin og har interessen så går det meste. 6. Jeg flyr daglig om det er VFR forhold. Nå den siste uken har det bare vært dritten. Håper det var bra nok til at du kan bruke det i oppgaven din Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.