Aleksander Maaland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei folkens:) Meg og Njål Johannesen (Ny Student S1 Norge) har snakket om å lage et fly in på Vestlandet i Norge. Vi tenke på 3 flyplasser: ENBR (Bergen) ENHD (Haugesund) ENZV (Stavanger). Vi tenker først på et fly in der du kan fly hvor du vil fra å til flyplassene i fly innet:) Vi trenger en Accsca admin å bli med å organisere arrangementet og dette er bare forespørselen her for å se om det er noen interesse om det:) Så hvis du er interessert kan du legge inn et innlegg her:) Aleksander Maaland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde innlegget passet bedre i VATSIM posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Ja:P Kan admin flytte denne:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det ikke strengt tatt bl. a. dette VACCSCA har drevet med i det siste? Å lage event på forskjellige plasser i landet? Synes det virker litt rart å starte et nytt event, samt be VACCSCA om å fikse dette for deg, når VACCSCA alle rede driver på med events Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Dette regner jeg med kunne ha vært etter GRM Overload(Selvføleglig) engang. Det er over 1 år siden jeg spurte en eller annen om ZV var på vei for og få en eller annen form for event. Dette har ikke hendt enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ENZV-ENCN shuttle event samt Norwegian Online Day i ENSV AoR, det er to events siden nyttår det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Beklager at jeg må medsi at disse har jeg ikke fått med meg i det hele tatt. Men det går ann å ha mer events for det om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.