Ivar Skaugstad Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 HA! Jeg er så SYKT god... Hehehe! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Ikke selve flyplassen, men sceneryet rundt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Til dem som ikke så mit spørgsmål inden jeg slettede innlegget: "Laver du lufthavnen? Ved at der også er et dansk EKCH scenery på vej til FSX. Payware." Takker for svaret. Så er jeg rolig igen. Ville være lidt "specielt" med 2 EKCH scenerier blive lavet næsten samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Det ville ikke vært så kjekt nei Jeg holder fortsatt på med sceneryet, men dette krever litt tid på grunn av størrelsen og utrolig mange bygninger som må plasseres inn.. :crazy: Tror forresten sceneryet blir litt stort for opplastning, hvis jeg ikke deler det opp i flere rar filer da.. For det ser ut til å ta litt over 280mb! Tok en innflygning fra sør nå nettopp. Har ikke skjedd så mye siden de forrige bildene akkurat da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.