Anton Brondz Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Som en del andre her på forumet flyr jeg med X-Plane. I dag fant jeg endelig en DHC-6 Twin Otter, et fly jeg har lett lenge etter, så da måtte jeg ta en tur og ta litt bilder LN-BEC, parkert på ENMS og klar for taxi Ready for takeoff, runway 34 Et siste blikk på Mosjøen Tåka kom sigende Passerer Brønnøysund Flott landskap Så kom skyene og regnet igjen. Field in sight.. Lå litt for høyt på final, så det ble en ganske steep descent Og da var flyet parkert på Namsos. Desverre uten noen særlig scenery. Hyggelig hvis noen har noe å si Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Flotte bileter. X-plane skal i boks. Ferdig med det Siter
Andrè Amundsen Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Dette ser virkelig ut som en PC simulator. Veldig flott dette, selvom dette ikke var den beste grafikken du kjørte på her ? Hsuker ikke om det var Avsim. eller flightsim.com, på forumet der var det en som visste noen knall-bilder fra x-plane, ser bare helt realistisk ut. Nei, dette skal i hus med en kanon av en PC snart håper jeg Gøy hobby Legg gjerne inn flere bilder. Bra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.